FAQ
Zamówienia
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Wysyłka w Niunki jest ekspresowa. Wszystkie produkty są dostępne od ręki w naszym magazynie i w dni robocze zamówienia realizujemy na bieżąco do 48h.
Czy mogę wysłać zamówienie jako prezent?
Wewnątrz paczki nigdy nie umieszczamy cen produktów. Dokument zakupu zawsze przesyłamy elektronicznie na podany w zamówieniu adres e-mail. Dodatkowo, opcjonalnie możemy dołączyć bilecik z życzeniami – treść należy wpisać w uwagach do zamówienia.
Ze względu na różnorodność asortymentu nie oferujemy usługi pakowania na prezent.
Jak mogę zmienić sposób płatności?
Nie ma problemu! Skontaktuj się z nami, aby wybrać preferowany sposób płatności.
Czy możliwy jest odbiór osobisty?
Niestety, nie oferujemy możliwości odbioru osobistego zamówień. Wszystkie nasze produkty wysyłane są kurierem bezpośrednio pod wskazany adres dostawy.
Mam problem z zalogowaniem się na konto.
Jeśli posiadasz konto w Niunki, ale nie potrafisz się na nie zalogować, skontaktuj się z nami. Pomożemy ci w aktywacji konta.
Moje zamówienie nie dotarło, co mam zrobić?
Jeśli przesyłka opóźnia się dłużej niż dwa dni robocze, prosimy o kontakt. Postaramy się jak najszybciej ustalić, co się stało i rozwiązać sytuację.
Stwierdzono brak produktu w mojej paczce, co teraz?
Na początek prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości paczki oraz papierowego wypełnienia, w który produkty są starannie zabezpieczone. Niewielkie i płaskie przedmioty często są umieszczone w papierze ochronnym. Zamówienia są zbierane, pakowane i wysyłane w sposób dokładnie kontrolowany, z pełnym zestawem produktów. W przypadku braku któregoś z produktów, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami.
Zwroty i reklamacje
Jak dokonać zwrotu?
Jeśli zdecydujesz się na zwrot zakupionego u nas produktu, prosimy o wypełnienie elektronicznego formularza zwrotu w ciągu 30 dni od daty otrzymania zamówienia.
Jak złożyć reklamację?
Aby zgłosić reklamację dotyczącą zakupionego u nas produktu, prosimy o kontakt mailowy, przez Facebooka lub Instagram. W wiadomości podaj krótki opis reklamacji oraz opcjonalnie załącz zdjęcie lub film ilustrujący wadę produktu. Nasz zespół skontaktuje się z Tobą niezwłocznie, aby ustalić dalsze kroki.