Reklamacja i Gwarancja
1. Wszystkie produkty posiadają gwarancję 24 miesięcy ( 2 lata ) na wady ukryte.
2. Gwarancja jest udzielana na podstawie dołączonego do każdego towaru paragonu, faktury VAT, lub innego dokumentu stwierdzającego jego zakup.
3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni, od daty otrzymania wadliwego towaru.
4. Do paczki należy dołączyć opis reklamacji, który należy odesłać wraz z towarem na adres Bolesława Orlińskiego 8D/91, 31 – 878 Kraków
5. Pobierz formularz reklamacyjny, a następnie go wypełnij, podając powód reklamacji.
6. Wypełnij formularz i wraz z dowodem zakupu oraz ze zwracanym towarem włóż do pudełka i dobrze je zaklej.
7. Zgodnie z obowiązującym prawem rękojmi, w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki zostaniesz poinformowany o decyzji, podjętej po rozpatrzeniu reklamacji.
Kliknij –> Formularz reklamacyjny